Hold the phone, hip to hip, cheek to cheek Push me away like I’m Lucifer, so to speak My focus is on the cocoa butter running down your neck And the sweat Feet touch, brush hands, feather’s ache We can swing if you prefer, so to speak My breath moves your hair in a round, at a glance like a pirouette And the sweat
I give myself to you As long as you move On the floor
(Collide us while we work it out) Dancers hip to hip, dancing cheek to cheek (Collide us while we work it out) Dancers hip to hip, dancing cheek to cheek (Collide us while we work it out) Dancers hip to hip, dancing cheek to cheek (Collidе us while we work it out) Dance, oh dancе, d-d-dance! Woo!
Shoulders back, chest out I’m poised like a goddamn ape, so to speak I can taste the mood in my mouth like particles of punch-drunk love And the sweat Bold moves, ice rink, lines cut From the moves they make, so to speak Somebody tell me where I go like a goddamn homing dove And the sweat
I give myself to you As long as we move On the floor
Cut waves, make change Crop circles in my cage Cut waves, make change Crop circles in my cage (Collide us while we work it out) Cut waves, make change Crop circles in my cage I’m a dancer (I’m a dancer) You’re a dancer (You’re a dancer) Let’s dance (Let’s dance) Woo!
Info: Der Erfolg gibt dem rohen Sound von Idles recht. Die Band aus dem Vereinigten Königreich konnte mit ihren wütend in die Welt gespuckten Songs schnell internationale Aufmerksamkeit erregen. Ob nun Rassismus, soziale Ungerechtigkeit oder persönliche Trauerbewältung, die Songs von Idles waren immer bitterernst. Auf ihrem kommenden Album soll alles inhaltlich etwas zarter werden, denn Idles schreiben nun Lieder über Liebe. Einen ersten Vorgeschmack darauf liefert „Dancer“. IHr Album „Tangk“ wird am 16.2.2024 erscheinen.
Director: Jocelyn Anquetil Prod Co: Pulse Films Producer: James De Winton Executive Producer: Nnena Head of Music: Rik Green Commissioner: John Moule Label: Partisan Records
Thea Drexhage hat Salma Hayek einiges voraus! 10 mm. Wie die meisten Frauen der Redaktion, Duffy, Beth Ditto, Joan Rivers oder Angus Young kann sie die MusikerInnen aus dem Bühnengraben also völlig problemlos sehen, wenn jemand ihren Hocker trägt, wird aber - das hat sie mit Salma dann doch wieder gemein - dennoch viel zu oft auf Ihre Körpergröße, ihre Mähne und ihre leicht misanthropischen Anflüge reduziert. Damit sie also nicht im nächstbesten Titty Twister von Sonnenunter- bis Sonnenaufgang Menschenmengen und Bläser mätzelt, halten wir “Aggro-Thea”, die zuvor ganze Landstriche in Mecklenburg Vorpommern ausgerottet hat, halbtags im spießbürgerlichen Oldenburger Exil an der langen Leine. Seither legt sich die scheißpünktliche existentialistische Besserwisserin analog mit Sartre, Camus & Kodak an und ja, auch wir müssen neidlos zugestehen, dass der Instagram-Account ihrer beiden Katzen “Salma” und “Hayek” mehr Follower pro Tag hat, als unser webzine im ganzen Jahr.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.