Video der Woche: Evanescence – My Heart Is Broken [kw02/2020]

Aktivieren Sie JavaScript um das Video zu sehen.
https://youtu.be/f1QGnq9jUU0

Lyrics:

I pull away to face the pain
I close my eyes and drift away
Over the fear that I will never find
A way to heal my soul
And I will wander ‚til the end of time
Torn away from you
My heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us from sorrow’s hold
Or from my hard heart
I can’t go on living this way
But I can’t go back the way I came
Shamed of this fear that I will never find
A way to heal my soul
And I will wander ‚til the end of time
Half a life without you
My heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us, change, open your eyes to the light
I denied it all so long, oh so long
Say goodbye, goodbye
My heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us
My heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us
My heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us from sorrow’s hold

Songwriter: Amy Lee / Tim McCord / Terry Balsamo / Zach Williams
Songtext von My Heart is Broken © BMG Rights Management

Info:
„My Heart Is Broken“ ist ein Lied der amerikanischen Rockband Evanescence. Es wurde am 31. Oktober 2011 als zweite Single für ihr gleichnamiges drittes Studioalbum (2011) veröffentlicht. Der Track wurde von Amy Lee, Terry Balsamo, Tim McCord, Will Hunt und Zach Williams geschrieben, während die Produktion von Nick Raskulinecz übernommen wurde. Das dazugehöriges Musikvideo wurde im Dezember 2011 von Dean Karr in Los Angeles gedreht. Inspiriert wurde Karr vom dunklen Fantasy-Horrorfilm Paperhouse (1988). Das Video wurde am 24. Januar 2012 online veröffentlicht, nachdem es einige Stunden vor seiner Veröffentlichung geleaked wurde. Das Konzept dreht sich um ein Mädchen, das in seinen Träumen eine Welt erschafft, die später zum Albtraum wird.

Links:
http://www.evanescence.com/